INTREBARI LEGATE DE COMANDA

Cum pot cauta un anumit produs in magazin ?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi caseta de cautare existenta in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.
Va trebui sa formulati cautarea cat mai atent, fara erori de scriere, pe cat posibil. Puteti urma de asemeni sugestiile de cautare ce va apar in lista.

Cum pot face o comanda personalizata ?

Pentru o comanda personalizata pentru produse ale caror culori nu se regasesc pe site, de exemplu, este necesar sa ne contactati pe mail, prin oricare dintre formularele ce se regasesc in platforma.
Nu se pot inregistra comenzi telefonice.

Sunt persoana fizica. Cum pot cumpara ?

Romtehnochim, furnizor de produse peliculogene de acoperire - vopsele, tencuieli, pardoseli - onoreaza comenzile tuturor persoanelor fizice sau juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele dvs., va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.

Doresc livrarea la o alta adresa. Cum procedez ?

Puteti solicita livrarea la adresa de facturare, inregistrata in cont prin selectarea casutei care specifica “Datele de livrare sunt aceleasi cu datele de facturare”, sau la orice alta adresa, caz in care va trebui sa completati datele solicitate la pozitia 2, “Livrare”, in cadrul procesului de comanda

Am uitat parola contului. Cum procedez ?

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola, disponibila in pagina de Autentificare - “Contul meu”.

Cum modific datele din contul meu ?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea “Setari Cont”, disponibila in sectiunea “Contul meu”.

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara ?

Nu este obligatoriu. Totusi, pentru a putea gestiona cu usurinta datele, este recomandat sa va creeati un cont de utilizator. Crearea contului de utilizator va asigura posibilitatea de a vizualiza istoricul comenzilor, de a descarca facturi curente sau mai vechi, etc.

Pot modifica o comanda lansata ?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind un formular de contact de pe site. Nu se pot face modificari telefonic, ci doar in urma unui email in care sa fie precizate toate elementele de identificare ale comenzii.

Care este modalitatea de plata ?

In acest moment va oferim urmatoarele metode de plata:

  • Carte de Credit/ Debit - Aceasta optiune poate fi folosita si pentru comenzile plasate online. Aici se regaseste si modalitatea de plata in rate
  • Plata la livrare - Platiti produsele ramburs la momentul livrarii
  • Plata cu OP - Optiune valabila in special pentru firme.
  • Plata cash - Platiti produsele cash la momentul ridicarii de la sediul nostru. Optiune valabila pentru plati de sub 5.000 Ron

Cat costa Livrarea ?

In cadrul procesului de comanda, la punctul 5 “Sumar comanda” exista butonul de informatii “Cost transport”. Aici veti primi toate informatiile, luand in calcul distanta pana la locul de livrare si cantitatea de produse. Peste 250 Kg, transportul este gratuit pe teritoriul Romaniei.

Pot afla informatii despre comenzile anterioare ?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi, doar daca aveti un cont de utilizator.

Cum achizitionez un produs care nu e pe stoc ?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez ?

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.

 

Solicita Informatii